Wie zijn de belangrijkste stakeholders voor uw organisatie?

Wie zijn de belangrijkste stakeholders van een organisatie? Uiteraard zijn dat uw de klanten. In het CRM dienen niet alleen uw klanten centraal te staan, maar ook uw medewerkers, leveranciers en andere relaties te worden vastgelegd. Wij spreken daarom van CRM als Corporate Relation Management in plaats van Customer Relation Management. Het CRM biedt u een 360 graden klantbeeld. In één overzicht ziet u wat er speelt en hoe de dienstverlening te optimaliseren is.

Op zoek naar een doelgerichte CRM oplossing?

We komen graag met u in contact.

Alle klantinformatie in één omgeving

Breng alle klantinformatie samen in het klantcontactcentrum (CRM). In één oogopslag is zichtbaar wat er speelt, waar het speelt en wat de historie is. Deze gegevens zijn belangrijk voor meerdere doelgroepen in uw organisatie.

Digitale dienstverlening met de klant centraal

Beschikbaarheid en betrouwbaarheid van klantinformatie goed en efficiënt organiseren betekent dat het klantcontactcentrum (CRM) centraal dient te staan in alle communicatie- en informatiekanalen.

Klantcontacten inzien

Met het GoverMaxx Platform beschikt uw organisatie over één omgeving met alle klantinformatie. Centraal beschikbaar. Middels het samenstellen van een integraal klantbeeld worden uw medewerkers op eenvoudige wijze ontzorgd.

Geïntegreerd klantportaal

24/7 en plaats onafhankelijk uw klanten online kunnen bedienen.