Intake

Met de vraag-antwoordmodule bepaalt u eenvoudig welk inkooptraject van toepassing is. Op basis van de ingevulde gegevens worden automatisch documenten gegenereerd en goedkeuringsflows gestart. U heeft direct inzicht in alle betrokken partijen, inclusief externe adviseurs.

  • Vraag-antwoordmodule voor het juiste proces
  • Automatische documentgeneratie en goedkeuring
  • Inzicht in betrokken medewerkers, inclusief externe adviseurs

Inkoop

Vanuit de intake stroomt u automatisch door naar het inkoopproces binnen onze Inkoop & Contractbeheermodule. U krijgt direct inzicht in de relevante partijen, het type inkoopprocedure en het bijbehorende contracttype. De status van het traject en alle bijbehorende documenten zijn centraal beschikbaar en altijd actueel. Zodra alle stappen zijn doorlopen, maakt u eenvoudig een contract. Zo blijft het hele proces overzichtelijk, efficiënt en volledig digitaal.

Contractbeheer

Binnen de Inkoop & Contractbeheermodule beheert u contracten centraal, gestructureerd en volledig digitaal. Elk contract wordt vastgelegd in een overzichtelijk dossier met een heldere mappenstructuur, versiebeheer en metadata. U kunt eenvoudig zoeken, filteren en relaties leggen tussen documenten. Belangrijke data worden bewaakt met automatische meldingen en taken, zodat u altijd op tijd kunt handelen.

Daarnaast biedt de module de mogelijkheid om de performance te monitoren en rapportages te genereren. Uiteraard is de oplossing volledig compliant aan alle eisen van wetgeving en archivering. Leveranciersinformatie wordt centraal beheerd via een CRM-integratie, inclusief ondersteuning voor raamovereenkomsten met roulatieschema’s. Zo houdt u grip op de volledige contractlevenscyclus – van opmaak tot archivering volgens bewaartermijnen.